måndag, september 05, 2011

Sista besöket...

Idag är sissta kontrollen innan min operation som äger rum om exakt en vecka. Vid den här tidpunkten nästa vecka är jag påväg upp till Kristianstad där jag kommer genomföra en Gastricbypass.

Idag blir det lite kontroller, ska få göra en EKG, sedan blir det lite väntan och sedan ett möte med en läkare där det blir lite samtal. Har ju som sagt högt blodtryck så de ska hålla lite extra koll på det e tanken. Jag hoppas innerligt att det inte ska påverka operationen *hoppas*. Jag är så inställd på detta nu så jag vet inte vad jag skulle göra om det blev inställt.

Vikten har jag full koll på, har gått ner det man satte upp som krav för min del och lite därtill. Jag återkomer i eftermiddag efter min dag på sjuhuset men ett gott resultat förhoppningsvis.



Avslutar med min favvo från årets Idol so far..


Moa%20Lignell%20-%20When%20I%20held%20ya

/Nettan

2 kommentarer:

  1. Lycka till Nettan! Jag håller tummarna för dig! Kul att du gått ner så mycket också! :) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du :)
    Kram kram!

    /Nettan

    SvaraRadera