måndag, september 05, 2011

Lite uppdatering

Jaha, då var det över. Har som tidigare nämnt lite svårt för att ta mig till läkare och sjukhus. Varenda gång jag är i kontakt med dem så är det alltid något som inte stämmer. Å varför skulle det vara annorlunda idag.

Orkar inte dra allt men hur som så ville läkaren jag var hos medicinera för mitt höga blodtryck. Sagt och gjort, fick ett e-recept så jag kunde hämta ut dem i samma veva som jag skulle hämta ut all medicin jag ska ha innan under och efter operationen. Det enda recept som låg inne var blodtrycksmedicinen... så det blev till att ringa till Aleris å fråga vart mina recept tagit vägen. Kontrollerade för en vecka sen med dem just för att jag skulle slippa denna situation... Så på onsdag ska jag förhoppningsvis få ut allt.

En trött (uppgiven) Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar