måndag, september 05, 2011

Inflyttningfest / Kräftskiva

Denna helgen gick snabbt, i lördags var det dax för Kickan å Bennys inflyttningsfest/kräftskiva. Jenny, Joppe, Lalle å jag la ihop till en fin wookpanna å självklart blev det ett hemmagjort kort till det.


Kanske lite i enklaste lager men fullt tillräckligt i detta syfte. :) Använde mig av tekninkerna Distress och Embossing i huvudsak, detaljerna syns välldigt dåligt med mobilkameran men man ser på ett ungefär iaf. :)


Jenny skala kräftor i en rasande fart.


Vi blev runt 40 st. på festen och de blev en massa kräfter å grillat. Själv hade jag med mig en sallad och två öl sen lyckades jag sno åt mig en kräfta av Jenny :). Eftersom jag hade ätit frukost och lunch innan på dagen så räckte inte min budget av kalorier till mer.

Framåt kvällen var det dags för en omgång brännboll, hmm tänkte jag. Nu när alla snapsat, groggar å proppat i sig mat. Detta blir spännande. Själva lagindelningen tog sin lilla stund sen när det väl drog igång hade det börjat skymma så det var lite svårt att se vart bollen landa, men skoj var det. :)


/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar