torsdag, september 01, 2011

Inte lång tid kvar

Nu är det inte lång tid kvar till min stora dag. Jag längtar som bara den och hoppas att allt ska gå bra. Nu när jag kört diet på 800kcal i drygt 4 veckor så har det även påvärkat min kära make. Jag har gått ner 13 kg och han har gått ner nästan 7kg. Blir jätte glad för hans skull men kan ändå tycka att det är lite fuskigt att det går så lätt för han trotts att han äter vanlig mat. Det kommer gå i ett huj när han väl kommer igång med sin diet. :)

Har fått se lite mer bilder på Sara och Magnus lilla son Melvin. Jag blir rörd till tårar när jag ser bilderna. Jag vet att det är löjligt och det är inget nytt att folk föder barn. Men det är så himla mäktigt att man kan gå å bära på något i ett par månader och ut kommer världens finaste lilla skapelse. Både Lalle och jag är superstolta över dem och framförallt Sara som hade bry med ryggen under graviditeten.

Skulle skicka upp en present som vi hållt lite på, vi ville att Melvin skulle få den när han väl bestämde sig för att komma ut. Sagt och gjort, packa ner allt i ett kuvert och skicka upp. När jag lämnat in det hos posten inser jag att jag glömt lägga i kortet så nu har jag skickat ett anonymt paket till lilla Melvin, fick pinsamt nog berätta det för svägis i efterhand så hon inte underar vad det e för människor som skickar beundrarpost till hennes son. :)

Imorrn är det dags för ett nytt besök hos läkarn, den här gången blir det i Ystad och sen i nästa vecka är det dags igen, ska göra en EKG och sen samtala med läkarn. Har ju lite för högt blodtryck så jag hoppas inte att det ska påverka operationen. Håll tummarna för mig.

Avslutar med två youtube-klipp från min favvo: Lady Gaga.





/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar