lördag, februari 20, 2010

Äntligen helg...

Ja äntligen helg och dax att uppdatera er lite. Ja som ni såg tidigare har jag skickat ut mina egendesignade inbjudningskort. Är ju lite roligare att kunna skicka ut kort som man gjort själv och säkerligen roligare för gästerna att få något som man lagt ner tid på. :) Blev faktiskt rikgtigt nöjd med dem, blev en liten preview för bröllopsgästerna gällande vårat färgtema. :)

Nästa steg i planeringen är kläderna, lalle har sedan innan bestält tygprover från suitopia och det är med 99% säkerhet att han beställer en därifrån. Vi har väll inte riktigt samma smak när det gäller färgvalet. Men det löser sig nog .. eller hur darrrrling. :) Han får välja precis vilken han nyans av grå han vill. Visst e jag snäll. *he he*

Jag har väll inte valt heller riktigt än, men det blir en rätt traditionell klänning, min svarta klänning jag hitta blev total sågad av Lalle. :( Men samtidigt säger han att jag får ha vad jag själv vill. Tack för den... vill ju inte ha något som han tycker ser fult ut på mig. Men har hittat en modell jag faktiskt gillar riktigt mycke och som Lalle även tycker e fin. Svägerskan har fåt kika lite på den och även hon gav tummen upp. Så nu väntar jag bara på offerten... hoppas det inte blir som med klänningen jag föll för i Vinslöv. *snyft snyft*

/Nettan

1 kommentar:

  1. Inga dåliga inbjudningar hon skickat ut heller! :-) De är verkligen otroligt fina, massa beröm ska du ha för dem!

    Ska bli såååå mysigt med bröllop!!!

    kram kram

    SvaraRadera