söndag, februari 21, 2010

Lilla Elin hälsa på

Lite senare på lördagen kom både familjen Holst och Persson och jag fick träffa Stellan och Helenes lilla nya knyte. Lilla Elin som var så söt så ... en till jag kan överösa med hello kitty grejer. :D Holst hade med sig tårta som vi mumsade på och sen passade jag på att fråga Jenny om hon ville vara våran toasmadame på bröllopet och efter en viss tvekan tackade hon ändå ja. *phuu* Innan fam. Persson åkte lämnade jag över en liten Hello kitty present till lilla Elin. Blev en liten mössa, strumpor å en tröja. Finns ju hur mycket sött som helst på H&M. Får jag och Lalle en dotter i framtiden kommer jag ju bli ruinerad... :P

Sedan provåkte vi i fam. Holst nya bil, måste säga att jag blev impad, riktigt snygg svart kombi av märket, hör och häpna, Ford. Till och med Lalle tyckte den var bra (han som bara har Saab i tankarna). ;) Medan gräbsen fixa käk (kycklingwook) så satt jag och Jenny och mös framför tvn med en varsin Pinacolada. *gött* Självklart fick jag se på melodifestivalen och de andra gnällde inte ett dugg, rätt snälla som låter en schlagertoka titta på det. :) Sen blev det mer groggar å Guitar Hero för hela slanten. :)


En av låtarna som gick varm igår. :) Å numera min nya ringsignal. *he he*

/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar