fredag, juli 15, 2011

Semester

Då har jag äntligen börjat med min semester. Började veckan med att göra absolut ingenting eller snarare sagt re upp efter helgens bravader. På tisdagen gick jag upp extra tidigt för att åka in till Lund där jag skulle på läkarbesök. Förutom att jag missade bussen i lund och hoppade av 2 stationer för tidigt så han jag faktiskt i tid eller jag var väll där prick... Fick efter ett långt möte ett väldigt bra besked så sen gick jag på små moln när jag skulle ta mig hem till Sövestad.

På eftermiddag blev det en tur på stan med Jenny och Molly. Vi hade hoppats på att det skulle vara lite karuseller som Molly kunde få åka i men icke sa nicke. Måste vara första året på munkmarknaden som man inte har dessa. Sp det blev lite fyndande bland reagrejerna och sen blev det en glass i solen.

Framåt kvällen blev det middag på La Cardinal inne i Ystad med maken, svägerskan Sara och hennes Magnus. Saras väninna Fia som kört ner från Halmstad, Svärmor Britt och hennes Sven-Erik med dottern Malin. Riktigt mysigt faktiskt, borde göra sånt oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar