lördag, november 13, 2010

Sol sol sol

Vi har fortfarande kanonvader, badar i roda havet och leker ekkork. Jag kommer da aldrig noja mig med att bada hemma framover, inget slar turkostvatten, fargglada firrar och den hoga vattentemperaturen (snittar pa 25 grader men ar betydligt varmare i bukterna). Sen ska vi inte snacka om temperaturen i luften som ligger runt 35 grader, men idag var det bara hor och hapna 30 grader (27 grader i polen och 24 i havet) och vi sag moln for forsta gangen under semestern (har fotobevis) sa det var lite svalt far vi anda saga med tanke pa hur det har varit fram tills idag.

Nu pa slutet blir det inte manga utflyckter vi ligger mest nere vid playan eller vid polen och bara njuter av det harliga vadret. Men allt fun must come to an end.... pa tisdag ar det dags for oss att fara hem men fram tills dess blir det mer sol och bad. Det ar till och med sa att min kara make har fatt lite farg pa sig nu de senaste dagarna och da menar jag inte rod som jag namnde i ett tidigare inlagg. :)

Ha det sa gott sa hors vi och synes snart.

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar