måndag, augusti 02, 2010

Händelserik dag

Idag har vi kommit ett steg längre i själva bröllopsplaneringen.

Jag har tagit mitt förnuft till fånga och bokat tid på en av Ystads hårsalonger för en uppsättning, jag kan inte göra allt själv även om jag vill... ett moment mindre att stressa kring och fundera kring. Har även bokat en tid för klippning för att ta bort de värsta slitna topparna.

Sen har vi haft besöka av vår präst Jan som kommer viga oss. Vi gick igenom vår bakgrund, hur vi träffades m.m. Hur vi beskrev varandra, vi gick igenom hela vigseln bit för bit, från psalmer till att vi rent praktiskt fick öva på att gå fram och dra våra löften till varandra. Snacka om att jag kommer böla på lördagen den 21:a ... :) Jan var väldigt tillmötesgående och gav oss flera alternativa idéer om hur vi kan lägga upp vigseln. Det kommer bli hur bra som helst. :)

1 kommentar:

  1. Hoppas du bunkrat med näsdukar på min plats :)

    SvaraRadera