torsdag, juni 10, 2010

OMG ...

Efter lite tjaffs med DHL så lyckades vi få paketet, tur att sambon jobbar som lastbilschaufför och har kontakter. :))

Men precis som jag fasade var klänningen dåligt emballerad vilket resulterade i att den hade blivit skadad, så pass att klänningen blivit skitig på två ställen. Jag vart ju såklart smått hysterik, men Lalle lovade att lämna in den på kemen i stan så de kunde fixa det och ånga klänningen då den var lite små skrynklig på sina ställen.

Men i övrigt var den jätte fin, till och med lite stor. Jag får nog skaffa lite högra klackar på skorna...*typiskt*. Frågan är nu om man ska underkjol eller inte...det kan funka utan men det ser lite plufsigt ut nertill. Ska nog försöka mig på att göra en egen...kanske kan få låna svärmors symaskin. :)

Men allt som allt e jag mycke lugnare nu när den äntligen är här och jag är så glad att jag la till lite mer pärlor...

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med klänningen! Hoppas att kemtvätten gör susen, det är nog inget att oroa sig för. Den kommer nog att se underbar ut! Du får lägga upp bilder sen efter bröllopet! :)

    SvaraRadera
  2. Kemtvätt fixar allt ochdu kommer bli jätte fin i den :)Är redan jätte nyfiken på den.
    Kram kram
    Nilla

    SvaraRadera