lördag, juni 12, 2010

Grill grill & make make

Igår var Stellan, Helene, Elin, Jenny och Joppe över på lite grill grill. Blev en utmaning för Lalle då det öste ner när han skulle grilla, men på något vis lyckades han. :) Massa god mat och gott sällskap. Självklart blev det lite bröllopssnack och bollande av idéer. Helene tipsade mig lite om dukningen så nu ska jag rita upp lite olika modeller på hur vi kan sätta borden och dekorera dem.

Sen var vi ju tvungna att shotta lite, av någon anledning var det ingen som gillade min Tequila, kan va för att jag glömt införskaffa citron. Mintun var mer uppsakattad... he he. :) Så det blev lite sent, gick och la mig vid halv 7 imorse. Men det var riktigt roligt, måste säga att jag är glad för att ha så roliga och snälla vänner.

Länge sen jag la upp ett klipp förresten, här kommer ett på hur jag antagligen kommer make-a mig till Bröllopet. :)Inte riktigt lika mörkt men inte långt ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar