söndag, april 06, 2014

Slapp-söndag enligt tradition

Som de flesta söndagarna i den här familjen gör man inte många knop. Speciellt inte då jag vakna strax innan 7 imorse. Zzzz 

Gjorde ett halvhjärtat försök till kraftansträngning innan idag med att moppa golven å bläddra lite i teoriboken. Måste nog lägga upp ett schema om jag ska få rätsida på detta pluggande. Suck

Avsluta söndagen med att titta på Legend of Hercules med Kellan Lutz i huvudrollen, ni vampyrnördar känner igen han som Emmet Cullen i Twilight-filmerna. Den var väll så där får jag väll säga. Grekisk mytologi e alltid spännande å det var väll ett par bra fightscener men den var ändå lite lam för min smak. Nu i maj kommer en annan Hercules film med The Rock som verkar ha lite mer action 😊. Återstå att se om den är bättre.

Eftersom jag va uppe så tidigt imorse är det dags för mig att säga tack å hej. 

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar