lördag, oktober 27, 2012

Snart 30

Dagen d närmar sig med stora steg. Den 30e November blir man 30 jämt *ryser*. Kommer fira den dagen med att sola och bada i El Gouna i Egypten maken och vännerna Jenny & Joppe.

Satt igår å planerade lite festligheter till bland annat den 24:e då det verkade som att man kunde få över lite folk men maken tyckte inte det var någon bra idé, fatta inte alls varför?

Så idag fick han räcka över den första av mina 30-års presenter. Han hade bokat in en tid hos Cissi som fixade mina naglar till vårt bröllop. Snacka om att jag såg snopen ut men blev jätte glad :) Så den 24e blir det ett par behandlingar, men han ville inte tala om vilka behandlingar jag skulle få mer än snygga naglar :) Så istället för lite kalas ska jag bli ompysslad å piffad :)

Han e allt bra lurig min kära make men världens goaste ❤❤❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar