onsdag, juli 11, 2012

G R A T T I S

Idag fyller mitt älskade hjärta (Lalle) år. Stort grattis på födelsedagen darling.

Eftersom vi båda jobbar å dessutom slutar sent så får det bli födelsedagsmiddag ikväll på tu man hand å så firar vi lite mer ordentligt på lördagen istället. :)

Man kan ju hoppas på att vi får någorlunda fint väder idag, börjar lite si så där får jag väll säga med dimma å regn :P Nåväl, kan ju bara bli bättre nu
Känns det som :)

Var uppe imorse och slog in ett av många paket till mitt hjärta. En del har han fått i förväg men det finns en röd tråd så jag hoppas att det uppskattas. Den största presenten (en ny dator till min lilla gamer) fick han levererad här om dagen å gissa om han blev som ett litet barn på julafton :)

/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar