lördag, mars 03, 2012

What to do...

Efter en sömnlös natt med tusen tankar och scenarion snurrandes i huvudet så bestämde jag mig för att ändå åka iväg på min resa med mamma.

Slängde ihop lite kläder i väskan plocka undan lite i köket och en kasse med grejer till maken som han kan behöva nu när han ligger inne. Sen hämtade svärmor Britt upp mig och skjutsade ner mig till lasarettet så jag kunde titta till älsklingen. Han var lika frånvarande som igår och hade svårt för att andas men den värsta hostan hade lagt sig.

Var bara att bita ihop för helst av allt ville jag bara slänga mig om halsen på honom och hoppas på att en lång bamsekram hade hjälpt mot allt det onda. Satt i dagrummet och försökte prata lite med han men han var helt slut. Fick en ny dos antibiotika medan vi var där och fick möjlighet att prata med läkarn så han är i goda händer.
Efter besöket var det dags att skynda sig ner till stationen för att börja min långa resa. Etapp 1 är att ta sig upp till Sthlm .

/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar