fredag, september 09, 2011

Arbetskollegorna

Idag var det reallativ lungt på jobbet, så pass att man under lunchen kunde ha på lite musik i bakgrunden och även lite frammåt eftermiddagen. Det var välldigt trevligt och höjde stämmningen bland kollegorna.

Kära Sofia hade fått en låt på hjärnan, det började när hon kom till jobbet och nynna på den lite. Ingen av oss tjejer på avdelningen är direkt förtjusta i Brittan men eftersom att dagen fortskred så blev det bara värre å värre. Jag kan ju säga som så här att i slutet av arbetsdagen satt vi alla tre å nynna i kapp till låten. SKANDAL. Nåväl, skoj var det iaf. :)



Men innan arbetsdagen var slut så visade det sig att mina fellow-trafikledare fixat en liten "lycka-till-present". En bok av George R.R Martin - A game of thrones, en bok så jag har något att göra på och direkt efter sjukhusbesöket. Blev så rörd att de ändå önska mig lycka till och deras omtanke.



Givetvis var det fler fina kollegor från de andra avdelningarna på kontoret som önskade mig lycka till med allt och hoppades att allt skulle gå bra. Blir rörd över att folk faktiskt rent genuint bryr sig.. :) Tack snälla ni!



/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar