onsdag, juli 27, 2011

En tur på Österlen

Igår hade vi inget direkt på agendan mer än att Lalle och Joppe skulle ta en sväng till Elgiganten. Så under tiden hängde jag hos Jenny och snacka lite skit. Mkt trevligt :) Sen blev det en sväng ut till Tommarp för att hälsa på Joppes föräldrar och hämta hem Molly som sovit över där. Måste vara 3 år sen man var där ute och sen dess har de skaffat lite fler hundar. Nu var där 5 stora voffsingar varav två var Leonberger´s å grova får jag väll säga. Men hur gulliga som helst å gjorde allt för att få bli klappade. :)

Idag har Lalle massa ärenden fram och tillbaka, själv ska jag nog hålla mig hemma lite väl seg idag. Kikar ut och ser att gräsmattan borde få en omgång men jag pallar inte. Tråkigt att man blir så seg av denna nya kosten. E ju redan seg från början, blir lixom inte bättre av detta. Men men, blir nog bättre framöver. I eftermiddag ska vi dock över till Lalles far och sambo för lite käk, blir nog trevligt som vanligt. :)

/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar