måndag, juli 25, 2011

Då var det dax...

Då var det dax, idag lämnade vi in vår skruttiga gamla bil och kom hem med en ny pärla. En KIA Sportage, Disel å 184 små hästar under huven, det bästa av allt är att den dricker nästan hälften så mycket som den gamla. Härligt!


Idag var även starten till mitt nya hälsosammare liv. Kommer köra ett par veckor med Modifast för att snabbt komma igång med den. Lite av en detox skulle man kunna säga. Kan def. rekomendera chockladen och vaniljshakarna. Men ikväll när jag skulle göra middag så tänkte jag passa på att prova Potatis å purjolökssoppan. Trotts att svägis hade förvarnat mig så testade jag, hade lite bråttom och värmde vattnet först och hade i pulvret sen. Blev en massa klumpar och det smakade väll så där. Så nu sitter man här fortfarande hungrig. :( Nåväl har en backup-plan men jag ska vänta någon timme med det.

/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar