lördag, mars 05, 2011

Middag hos svärfar ...

Igår kom Sara (svägerskan) och Magnus ner till Ystad från Uppsala, vi sågs ju inte till Jul så det är enda sen i somras, när det var bröllop i två omgångar, som vi sågs sisst. :) Vi åkte in till Svärfar och hans Eva i Ystad, där bjöds det på Spareribs och en massa goda tillbehör. Måste säga att de var perfekt tillagade, var så gott så. :)


Sen var det presentutdelning då Sara & Magnus nyligen kom hem från Thailand och hade shoppat loss lite åt oss. Lalle fick någon spännande wiskey och lite snygga t-shirts. Jag fick en mycket snygg HelloKitty potatisskalare/vin & kapsylöppnare som Lalle tyckte jag kunde inviga i helgen :P förstår inte alls vad han mena... måste syftat på vinöppnaren ;) Sedan fick jag ett fint badlakan med min favvis på och slutligen en gemensam liten tavla som vi blev extra förtjust över. :)

Eftersom både vi och Uppsalaborna hade klivit upp tidigt och jobbat hela dagen så blev det en tidig kväll. Men jag är väldigt glad över att de kom ner till oss och hälsa på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar