tisdag, november 30, 2010

Vinter och snö

För ovanlighetens skull e det Lalle som sitter vid tangenterna och uppdaterar bloggen som kommer att handla lite om årstidens hatobjekt SNÖ !!! Snö e hallt halt och jobbigt som fan att skota bort kan nog inte med ord beskriva hur mycket jag hatar snö is och kyla ( längtar tebax till egypten 35 grader varmt och kall öl) Men nog klagat Idag e det min kära frus födelsedag och hon e på väg hem från jobb så skall se till att fixa en av hennes favoriträtter cowboygryta och sen blir det förstås tårta till fikat. För att återgå till snö så anser jag att kung bure skulle utsättas för något riktigt plågsamt ( kom gärna med förslag om ni har nått). Men ett stort tack får gå till alla som ligger i snösvängen som sliter dag o natt för att hålla vägarna körbara så vi som e beroende av dom kan sköta våra jobb. Nu blir det köket för mig och fixa middagen så den e klar tills min kära fru kommer hem. kram kram alla vänner vi hörs =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar