onsdag, september 01, 2010

Lata dagar i solen

Är inne på min sista vecka av semestern. Maken har redan börjat och jobbar för fullt medan en annan har lata dagar i solen (har varit kanon väder ända sedan vi gifte oss i princip - ett tecken kanske?) med långa sovmornar.. hääärligt. :)

Egentligen har jag hur mycket som helst att göra men det är ju så lät att skjuta på det till en annan dag. Idag har jag dock varit lite duktig, städa i både kök, hall och badrum. Ska få be att tala om att det är mycket för mig nu under semestern. :P

Idag var iof. svärmor Britt över på en kopp fika, sen satt vi och titta på bröllopsbilderna. Väntar fortfarande på en del *harklar* från en del av gästerna...såg nog att ni hade både videokamera och systemkamera med er ;). Har även beslutat för vilket foto vi ska ha till tack-korten så nu är de även beställda. :)

Lagom avancerad dag må jag säga ... :)

/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar