söndag, augusti 15, 2010

Älskar att få paket..

Planeringen kring bröllopet fortlöper, häromdagen blev jag klar med vigselprogramens layout, nu ska de bara printas. Bordsplaneringen är även den snart klar, hälften av placeringskorten är färdigdesignade, festprogrammet är även det snart klart.

Jag tackar gud för Photoshop, hade inte klarat allt detta utan det programmet. Så imorrn kan man börja printa ut allt, sen ska här klippas, klistras och dekoreras. :) Tur att mammsingen kommer ner tidigare så hon kan hjälpa mig med det sista.

Idag fick jag två nya paket, älskar att få paket. Det var mer pappersmaterial från Panduro, med tanker på hur mycket jag handlar där borde jag få ett vip-kort med 50% rabatt, och ett från MyHeart med lite annan bröllopsdekoration. Just nu har vårt gästrum förvandlats till allmän lagerlokal för allt som ska användas till bröllopet och själva festen. :)

Eftersom det var så fint väder var jag och sötisen iväg en vända och titta på platsen där vi tänkte ta bröllopsbilderna, ligger en bit utanför Sövestad, Snogeholmssjön. Var perfekt ljus så vattnet glittra, några enstaka moln på himlen. Nu ska vi bara be till vädergudarna att det är lika fint nästa helg.

3 kommentarer:

  1. ohhh jag håller oxå alla tummar och tår!!!

    /fotografen

    SvaraRadera
  2. Hej!! Det ser jättefint ut på fotoplatsen! Jag håller också tummarna.
    Kram

    SvaraRadera
  3. De siar om att vädret ska bli ok på lördag så det hoppas vi på! Kul att ni ska fotas på samma plats som vi, då har vi alla bra smak på bakgrunden för bröllopsbilderna. :)
    /Heléne.

    SvaraRadera