måndag, juli 19, 2010

Twerding here I come. ;)

Nu har jag äntligen fått mina twighlight böcker, eftersom de andra girlsen kan dem utan och innan och lovordar dem så ska jag ge det ett försök. Kanske mest för att jag e så nyfiken av mig, dröjer ju minst ett år innan nästa film kommer ut och jag vill ju veta vad det e för skumt med Bella.

Denna veckan går vi alla och inväntar det stundande bröllopet mellan Lalles syster Sara och hennes Magnus som viger sig nu på lördag. Ska bli så kul. :) Kommer garanterat vara kanonväder och vad passar då bättre än att viga sig på stranden strax utanför Ystad.

Mitt mission denna veckan var ju att börja rota i garderoben och slänga allt gammalt som man inte haft på över 1 år. Men lever lite med mitt ständiga mantra "kan vara bra att ha sen" eller "det ska jag göra sen". Men som mamma ibland sa till svar när man som tonåring alltid sa att man skulle göra något sen..." Sen sket ihjäl sig igår". He he men det är nog från morsan jag fått min sparar-gen. Vi får se vad det blir av det. :)

Dagens Youtube-klipp är från Kelis nya singel. Har den på repeat... :)

3 kommentarer:

  1. Jag såg min första Twilight film igår faktiskt! Ska se nummer två idag. :) kanske också ska läsa böckerna. kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hur går läsandet?

    SvaraRadera
  3. Malin - Se filmerna först å läs böckerna sen, det e mitt tips iaf. :)

    Nilla - Joda, snart halvvägs i 2:a boken. Går inte så snabbt läser ju till och från jobbet på tåget. :)

    SvaraRadera