lördag, juni 05, 2010

Möhippa

Igår blev det möhippa å jag var helt jäkla qlueless. Hur gick detta till, jag som är så nyfiken annars å brukar luska reda på saker och ting. Men jag hade verkligen ingen aning om detta.

Kollegorna överraskade mig mitt i arbetet ... hade en vilsen kund på tråden som sedan visade sig vara min chef Pia´s man som var med i planen. De lyckades även lura och överraska Linda som åxå gifter sig nu i sommar. Först blev det lite Linedance, riktigt roligt men jag hängde inte riktigt med och Linda körde hardcore med egna steg. :)

Sen blev det en tur ner till Pildamsparken med lastbil, det var vi och studenterna... :) Sen hade tjejerna gjort iordning picknick och 5-kamp. Team Annette lyckades vinna trotts att Team Linda krossa oss i ägg-racet. :) Efter en härlig eftermiddag i solen bar det av till Lilla torg i Malmö där det blev lite mer dricka.

Tack så mycket för en trevlig eftermiddag och kväll, så gulligt av er. :)

En glad blivande brud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar