lördag, maj 22, 2010

Nu börjar det närma sig...

Idag fick jag de första bilderna på min brudklänning...eller snarare provklänningen. Jag har gjort lite ändringar och hoppas att det blir en toppen-klänning. :) Vill ni se bilder kan ni titta på Bröllopstorget . :)

Det är sagt att de behöver 1-2 veckor på sig för att göra klart den och ordna med de ändringarna jag önskade. Håll nu tummarna att den sitter bra sen också.

Denna helgen var det sagt att det skulle vara fint väder, sol och vi skulle äntligen komma igång med allt trädgårdsarbete. Men det e grått, åskar och regnar...iof man kan ju trottsa vädret och jaga ogräs...

2 kommentarer:

  1. Så fin klänningen ser ut att vara! Åh vad jag längtar till att träffa er! :-) Kramar från Ajsingen och knytet

    SvaraRadera
  2. Å vi er, ska bli kul å se den nya familjen Karpe. ;) Kram kram

    SvaraRadera