lördag, mars 20, 2010

Klänningen beställd.

Natten mellan torsdagen och fredagen skickade jag äntligen in beställningen på min bröllopsklänning. :) Nu e det bara att vänta, skulle ta ca. 5-6 veckor (om det nu inte händer nåt tokigt)




Nu när jag bestämt mig för klänning och ungefärlig make-up och temafärger så är det mina tärnors klänningar kvar samt allt runt om som smycken och frisyrer. Lalles kostym är även kvar fast där har han redan bestämt stil men inte färg ännu. Ja det e tur att vi har en hel del tid på oss fram till den stora dagen. :)


Tänker vara så töntigt sentimental så jag lägger upp ett nytt litet youtube-klipp på en fin låt från Ander Johansson och låten Marry me. :)




Klipp nr 2 är från Lady Gaga som jag tycker e helt fantastisk, här är hennes nya singel som hon sjunger med Beyoncé. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar