onsdag, februari 10, 2010

Jag hitta den...


Nu har jag äntligen hittat sladden till kameran så jag kan lägga upp lite bilder från mitt pysslande med inbjudningskorten till vår stundande bröllop. :)
Filmklippet visar när jag kommit ungefär halvvägs med inbjudningarna till antalet, i övrigt så är de färdiga. Hackande i bakgrunden e Lalle som gör iordning midda.













Här är även lite bilder från när jag var nere på stan i förmiddags innan all snö drog in. :P Var ju bara tvungen att få iväg de redan försenade inbjudningarna. :)








De små snövallarna (lätt över 2m höga) på väg in i Sövestad.



Nä nu ska jag titta på ett nytt avsnitt av Bridezillas innan det e dags att sussa. Hej så länge. :)


/Nettan

6 kommentarer:

  1. Wow, inbjudningarna ser fantastiskt fina ut! Vilket jobb!
    Vi ska posta våra idag!Spännande!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Dom är jättefina :)
    Ser fram emot vår ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hmmm fick inte med mitt namn Nettan... Har dom ändrat sidan? Gör ett nytt försök :)

    Nilla

    SvaraRadera
  4. Tack tack. :)

    Nilla har inte mr Postman hunnit ut till Torsås by ännu?

    SvaraRadera
  5. Måste ju verkligen ge tant beröm för de otroliga inbjudningarna! Så himla tjusiga! Då vet man ju vem man ska vända sig till när man vill ha hjälp med inbjudningar till stundande dop och framtida bröllop! :-)

    SvaraRadera
  6. Så snällt tant :)

    Vi är nog lika pyssliga båda två ;)

    Kramis

    SvaraRadera